Attaisnojuma dokumenti- prasības to sagatavošanā, glabāšanā. Elektroniskie un papīra formāta dokumen
Mērķa auditorija: uzņēmumu vadītāji, grāmatveži un visi, kas strādā ar ārējiem dokumentiem.
Kvalitatīvs attaisnojuma dokuments, uz kura pamata tikai un vienīgi veic ierakstus finanšu uzskaitē, nodrošina korektu nodokļu uzskaiti- PVN un UIN. Uzrēķins dokumenta autoram ir par neatbilstoši noformētu attaisnojuma dokumentu, saņēmējam- nodokļu sankcijas.
Par grāmatvedības kārtošanu un visu saimnieciskos darījumus apliecinošo dokumentu oriģinālu, kopiju vai datu attēlu saglabāšanu, aizsargāšanu pret iznīcināšanu vai nozaudēšanu ir atbildīgs uzņēmuma vadītājs. Uzņēmuma vadītājs, ievērojot attaisnojuma dokumentiem normatīvajos aktos noteiktās prasības, patstāvīgi izvēlas šo dokumentu formu un sagatavošanas veidu, izņemot gadījumus, ja attiecīga attaisnojuma dokumenta noformēšanu vai saturu reglamentē konkrēts normatīvais akts.Par attaisnojuma dokumentu noformēšanas, reģistrēšanas un lietošanas kārtības neievērošanu piemēro brīdinājumu vai naudas līdz pat 2000 EUR.
Vebinārā runāsim par:
1. Attaisnojuma dokumentu veidi.
2. Normatīvā reglamentācija.
3.Papīra formāta dokumenti elektroniskajā vidē. Digitalizācija. Bezpapīru birojs.
4.Elektroniskie dokumenti.
5.Dokumentu glabāšana.
Vebināru vadīs: Mg.oec., LNKA sertificēta nodokļu konsultante sert. Nr.163. Ita Bekerta,
Grāmatvedības kursu un semināru vadītāja; pieredze vairāk kā 10 gadi. Galvenā grāmatvede; pieredze vairāk kā 30 gadi.
Vairāku publikāciju autore žurnālā “Bilance”, VISMA Grāmatvežu ekspresī.
www.manasbilances.lv
Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.